Treceți la conținutul principal

Frustrari...

Cum am spus un mean article de zile mari. S-au adunat ceva frustrări și le voi vărsa cu plăcere perversă pe săracul meu blog. So... let's begin.
Am trăit până nu de mult cu iluzia, că dacă voi respecta toate regulile impuse de mentalitatea societăţii, voi fi cumva eventual recompensată. Mda...
Am fost de mică, fetița cuminte și ascultatoare, dar vai, cu toată modestia am fost fica perfectă.
Well, I'm totally nerd! Chiar dacă, am o dantură perfectă și vedere desăvârșită. Dar, chiar așa, încercând să fiu perfectă și să mulțumesc pe toată lumea, am înțeles că e inutil. Nu poți fi în grațiile tuturor ori cât ai vrea.


“So many vows… they make you swear and swear.Defend the king. Obey the king. Keep his secrets. Do his bidding. Your life for his. But obey your father. Love your sister. Protect the innocent. Defend the weak. Respect the gods. Obey the laws. It’s too much. No matter what you do, you’re forsaking one vow or the other.”

Spre exemplu, am auzit de vreo sută de ori opinia comună a băieților legată de machiaj. Eu, ca make-up artist cu acte în regulă, mă tot satur să lupt cu morile de vânt. Da, sunt de acord că mai mult de jumătate din machiajele, care sunt acum în vogă, sunt porcării, și că plus multe fete nu știu să se machieze corect. Dar de parte de asta să ceri ca o fată să fie "naturală", ar fi cea mai idioată cerinţă, gândiți-vă puţin, ce ar implica starea dată. Că ca să fim oneşti, și parcă tindem să fim așa, natural e și părul de pe picioare. Eu recunosc, că mă machiez, mai mult decât se observă, pentru că mă duce capul cum, și pentru că pur și simplu asta-i ritualul meu de dimineaţă, cappuccino+make-up. Dar sunt alte fete, care posteaza selfie-uri cu #nomakeup, chiar dacă se vede clar că are gene false, vreo trei straturi de luciu de buze și un fond de ten în nuanţă greşită. Amuzant e faptul că inutil tind să-și facă fața cât mai frumoasă, când 99% din ce vede un băiat la o fată, e fundul.

Ahhh... legat de băieţi. My revenge just begins, muhaha!  
Nu știu de ce, majoritatea(dacă nu toți) masculilor cred că toate fetele ar fi la fel, sau cel puțin se împart strict în două categorii ușuratice și înfumurate. Că automat dacă porţi un ruj roșu, sau o fustă mai scurtă, sau pur și simplu te aranjezi și ai grijă de tine, devii în ochii lor curvă și pițipoancă. Dar, nu băieţii vor fete de astea cuminţi, ce se îmbracă relativ modest, dar nici cu ele nu merge treaba sunt prea... cuminţi, și timide, așa că automat se întorc la prima variantă, ele sunt mai deschise... spre interpretării.
De asemena în mintea mărginită a unor băieţi, care cred că achiziționarea unei mașini reprezită atuul cel mai mare de agățat. Că e de ajuns doar odată să claxoneze în direcția mea, în timp ce ascultă(în cel mai bun caz) muzică pop. Eu ar trebuii să fiu foarte impresionată, ba mai mult chiar flatată, că am fost luată în seamă. Iar dacă îl ignor și îmi văd de drum, sunt o mironosiță, de aia cu nasul pe sus.
 Însă cel mai enervat lucru este că, dacă unele fete apreciază mașina și buzunarul ca cele mai mari calități, automat toate fetele sunt așa. Iar dacă nu recunoști asta, ești o ingrată. Pfff...
La ce-mi trebuie mie mașină, am picioare frumoase fiindcă merg mult pe jos, și intenționez să le păstrez așa.
Dar cel mai penibil este când, bat apropouri penibile cu de genu: "Arați ca viitoarea mea soție". De parcă eu m-am născut ieri și scopul meu suprem în viața e să mă mărit. 
Genul ăsta de replicii, mă fac să mă încui în frigider, unde nu știu de ce, am sentimentul de siguranță. Da, poate replicile astea patetice, le-ar putea impresiona pe niște fetițe de treișpe ani, dar nu pe mine. I'm an abomination, and I know it
Știi la fel de bine ca tine, ca măritișul e visul fetelor și spaima băieților. Atunci de ce tot încercăm să ne amăgim unii pe alții. Fetele, la douăzeci de ani, se viseză în rochie albă, băieţii, la aceeași vârstă, le visează oricum, dar sigur nu îmbrăcate. 

De sunt tot atât de frustrată? Fiindcă tot mi se pun etichete, care n-au nici o tangență cu mine, și degeaba mă enervez de fiecare data. Sau și mai rău încerc să mă modelez după tipul comun. Ei bine mi-am pus și eu un scop în viața: nu am să ma mai schimb. Sunt un nerd, narcisist, cu personalități multiple aranjat tot într-un ambalaj frumos. Așa că sigur o să mor singură. Hmm... Cel puțin m-am împăcat cu ideea.


Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Romantism penibil si feminismul mort

Răsofoind 'netul în ultimele luni, am observat promovarea cărţii  "Fluturi" de Irina Binder, am simţit că-i ceva putred la mijloc. După ce am căzut ca musca-n must, când era în trend  "Temă pentru acasă", sunt sceptică când vine vorba de cărţile prea lăudate. Aici sunt doar două variante ori e genială, ori genial de proastă. De aceea m-am informat puţin înainte s-o cumpăr(şi bine am făcut). Am găsit-o aici, primele 138 de pagini, şi dacă tot e gratuit de ce să nu citesc? Poate ca viaţa mea amoroasă e mai săracă decât a unor moluşte, dar oricum n-am înţeles care-i treaba cu dramele eroinei noastre.
Se prezintă ca o fată inteligentă, dar care face până şi o curcă să pară mai interesantă. Am dat peste clişeul asta în atât de multe cărţi, dar tot nu m-am obişnuit cu putoarea care o emană. *sigh* Dacă aş primi un leu de fiecare dat când am întâlnit, un gen de femme fatale, după care roiesc barbaţii ca muştele la miere (sau mai curând ca la r***t), aş avea vreo şapt…

Top rujuri magice

Poate nu știți dar pe lângă pasiunea mea pentru cărți mai am una... machiajul! De fapt sunt make-up artist calificat și licențiat, cu o colecție impresionantă de pensule, pudre, rimeluri, farduri și bineînțeles rujuri! Conform ultimului recensământ aveam în jur de 40, dar la fel ca și în cazul cărților am pierdut de mult orice legătură cu realitatea. Dar să fiu sinceră în ultimul timp nu prea mi-am cumpărat rujuri, and I need new babies!
Cum urmăresc multe vloguri beauty, sunt mereu la curent cu ultimile noutăți în materie de make-up. Deci am hotărât să fac un top cu rujuri neobișnuite care urmează să intre în familia mea, din păcate șansele ca să le găsesc în Moldova sau România sunt așa de mici încât îmi pun speranța doar pe e-bay și amazon, ceea ce bineînțeles înseamnă că mă va costa transportul mai mult decât produsul.
5 Peel off lipstick

Am deja unul, dar ideea din spatele acestui produs mi se pare atât de interesantă încât ar fi păcat să nu-i ofer un loc aici. Dacă nu aveți inst…

Mostenirea Ucigasa

După ce văzusem o recenzie referitoare la această carte, mi-am dorit s-o citesc. Având un subiect haios şi original, aveam mari aşteptări de la ea.
În primul rând e o carte pentru copii de până la 13 ani şi de aceea e foarte uşor de citit, totuşi pentru personaje mi s-a părut dialoguri cam plastice.
Cartea a început tumultos, însă a încetinit pe parcurs ca să explodeze spre sfârşit, pot spune sincer că chiar dacă mă pricep la intrigii literare,dar spre sfârşitul acestei cărţi Jones  a aruncat peste mine o funie încâlcită şi m-a lăsat să mă descurc cu asta. De aceea mi-a plăcut extrem de mult finalul, detalii de pe parcursul cărţii pe care eu la moment nu dădeam doi bani brusc au devenit importante.
Ce mi-a mai plăcut e relaţia dintre Lorelii şi Ovid, mi-a amintit oarecum de relaţia mea cu fratele meu, nu că noi încercăm să ne omorâm între noi (încă). Felul cum încearcă cei doi să se omoare, fără vreun motiv întemeiat, e retardat de genial, sau... genial de retardat... mă rog, a-ţi în…